Úvodní stránka | Kdo jsme | Aktuality

Aktuality

Jaké rezervy ve znalostech a dovednostech mají učitelky mateřských škol? / 17. 08. 2015 /

Výzkumný tým se mimo jiného zaměřil i na to, jaké rezervy ve znalostech a dovednostech učitelek v mateřských školách pociťují jejich ředitelky. Zde přinášíme souhrn odpovědí.

Rezervy ve znalostech či dovednostech učitelek mateřských škol pohledem jejich ředitelek

Rezervy ve znalostech či dovednostech učitelek mateřských škol pohledem jejich ředitelek

Nejvíce ředitelů pociťuje u svých učitelů rezervy při využívání nových metod a forem práce s dětmi (52 %), dále pak v práci s agresivními dětmi a v komunikaci s rodiči (40 %). Naopak nejméně respondentů vnímá problémy při identifikaci týraného dítěte (10 %) a v práci s dětmi ze sociálně vyloučeného prostředí (15 %). Je zřejmé, že tyto oblasti se týkají pedagogů v mateřských školách, které se nacházejí ve specifických lokalitách.

Skutečnost, že učitelky mají rezervy pouze v jedné oblasti, uvedlo 9 % respondentů (88 osob) a 14 % uvedlo (168 osob), že mají rezervy ve dvou oblastech. Ostatní respondenti uváděli tři a více oblastí.



Archiv novinek